Monday, December 5, 2011

karma issit?

keje baru aku ni betul2 mencabar.... pergi balik kerja jarak mmg agak jauh sebab naik motor ja skang ni....lori lalu sebelah bergoyang jugak la motor tu memandangkan badan aku da mcm tiang telefon bak kata kawan aku la...
musim plak musim hujan mmg pasrah skit la kalau balik hujan sebab aku jenis mana suka berenti time hujan, redah seredahnya even baju hujan da hilang ghaib kemana, mahal tu aku beli kat shah alam time uitm dulu.

bab mintak payment kat customer plak lain citernye, aku selalu pasang kat rumah customer yang xseberapa berduitnya so setiap kali mintak payment memang hati rasa berat je. kalau xdiikutkan kata bos memang aku pasang free ja...tapi aku xda la sampai cas lebih2 mcm ada geng2 ni.. jadah cas satu tiang rm50, kalau tarik kabel tu 5 tiang free2 ja ko makan rm200....

mintak2 la time aku nak pasang nanti and bila aku jadi customer plak orang akan wat mcm apa yang aku wat skang...karma own!

No comments: