Friday, November 11, 2011

11.11.2011

seorang diantara 4 serangkai sepupu bakal mendapat gelaran "suami orang" pada hari yang bersejarah ini....

macam baru semalam ja rasa 4 orang sepupu ni ambil ikan and sotong dekat peti ais rumah arwah nek and buat bbq kat tanah pasir sebelah rumah dak mat. Along, Angah, Uda, Ammar :)...yang buat bertambah menarik ialah yang bakal menamatkan zaman bujang senang ialah yang no 2 tua iaitu si Angah :)

sedikit cerita ketika zaman bujang yang rasanya boleh dishare bersama. bulan puasa tahun bila ntah and masa tu aku masih sekolah menengah or rendah...time tu memang jahat abis ahahahahaha... orang pergi terawih kami pergi anjung batu naik basikal( jauh tu dari serkam ke anjung batu) lebih kurang 15 kilometer gak la coz kitaorang tak suka jalan orang selalu lalu. kitaorang lalu jalan dalam( gelap xda lampu, and banyak lobang) gilir2 kayuh basikal. and kalau aku tak kayuh basikal aku suka duduk kat batang diantara tempat duduk basikal and hendal basikal tu...basikal tua orang kampung panggil( damn epic)...

kisah yang berlaku seterusnya saya tak boleh cerita coz terlalu jahat tapi kisah saya kantoi padamkan pelita rumah orang boleh cerita...

anyway, selamat pengantin baru sepupuku Angah@osman....

1 comment:

sikulat said...

soalan saya.. dimana kah anda ketika kejadian angah nikah ? ko patut berada di sini.. utk menitiskan air mate.. kerana budak rambut pacak bawak towel itu sudah pun beralih zaman.. hehehehhe..